Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb
Zákorová, Jana ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění kvality poskytovaných služeb ve fitness centru RE-FIT a fitness centru MTV. Část práce je věnována také srovnání kvality služeb těchto fitness center. K získání dat je prováděn průzkum formou dotazníkového šetření metodou SERVQUAL. Teoretická část práce vymezuje pojmy jako je služba, kvalita služeb, metody jejího měření, fitness centrum a zákazník. Praktická část práce je zaměřena na popis fitness center RE-FIT a MTV, na vyhodnocení získaných dat, sepsání doporučení pro jednotlivá fitness centra a závěrečné porovnání výsledků kvality poskytovaných služeb ve fitness centrech mezi sebou.
Kvalita služeb v hotelnictví - spokojenost zákazníka
Fučíková, Martina ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce se zabývá především metodami, které pomohou při zjišťování spokojenosti zákazníků s ohledem na procesy specifické pro hotelnictví. V praktické části se zjišťuje spokojenost zákazníka v hotelu Jalta, na základě hodnocení hostů hotelu podle serverů www.hrs.com, www.booking.com, www.tripadvisor.com. Dále z údajů dotazníkového šetření, poskytnutých hotelem Jaltou. Navíc jsou v práci uvedeny výsledky mystery shoppingu s reportem a návrhy na zlepšení. Pozornost je věnována také dotazníku, kde se přihlíží na vhodnost otázek s ohledem na výstup.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.